fredag den 31. maj 2013

Så er det lige om lidt ...

... at blogtræffet afholdes.

Jeg glæder mig enormt meget til at møde alle de (sikkert) fantastiske damer i morgen. Men synes nu også at den sidste uge har været hård. Alle de små ting der har skulles holdes styr på, har virkelig fyldt i mit hoved. Så glæder mig da til at hovedet får lidt ro igen efter i morgen :-)
Men der er ingen tvivl om, at alle anstrengelserne er det hele værd.

Christina og jeg har brugt et par timer på at gøre lokalerne klar - så vi ikke har noget forberedelse i morgen :-)

Jeg tog lige et par hurtige billeder:








Nu står den på aftensmad hos en skøn veninde der lige kunne sørge for at familie og jeg selv får lidt at spise - inden vi skal en tur gennem byen til "by night".

Så må vi jo se hvornår på aftenen jeg får styr på de sidste ting jeg skal have pakket :-)

Vi ses i morgen de damer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...