mandag den 8. april 2013

Lækkerier & Kompromiser

Det er vist ingen hemmelighed at det vrimler med lækkerier - både på nettet men bestemt  også i blogland. Hvilket egentligt er fantastisk men samtidig lidt træls (bare man dog var millionær). Jeg kunne virkelig finde mange lækre ting lige i øjeblikket. Det gælder både skønheder til huset og lækkerier til mig og børnene.

Desværre er jeg ikke millionær, så jeg kan ikke købe dem alle på en gang, men mon ikke der stille og roligt bliver lusket lidt ind. Jeg drømmer i hvert fald om, at der ind i mellem er plads til lidt selvforkælelse.

Jeg har samlet et lille udpluk af nogle af de ønskede ting nedenfor:

1. Æsker 2. Perlekrukke 3. Skål 4. Sengetøj 5. Lysestage 6. Armbånd

Jeg ved manden synes vi har rigeligt med nips og diverse ting i forvejen, og at det ville langt mere praktisk med en ny skrue/bore maskine (eller noget i den retning), men når nu jeg går her hjemme og hygger hver dag - så er det vel meget logisk at jeg drømmer om lækre omgivelser og skønne ting at smile af hver dag.

Hvad med jer? Har i også ønskelister der er for store til at skrive ned eller er i bedre til lidt selvforkælelse ind i mellem.

4 kommentarer:

  1. Jeg har helt sikkert en lang ønskeliste over sådan nogle ting, for når det kommer til stykket tænker jeg at vi har mere brug for nye vinduer i sommerhuset eller sådan noget kedeligt (men nødvendigt) noget:-) Til gengæld er jeg slem til at købe stof eller tøj til mig selv.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Suk, SÅ fine ting du drømmer om! Jeg har også tusind ønsker, og er samtidig slem til at "forkæle" mig selv, og alt, alt for dårlig til at spare op :-S så det gør min mand for os begge, hæhæ (trøster ham med, at alle de fine interiør-nips simpelthen er nødvendige for et hyggeligt klima i hjemmet, og dermed også kommer ham til gode - det lammeste argument ;-)).

    SvarSlet
  3. Det er altid godt at minde sig selv om hvad man ønsker sig - det hjælper med at holde prioriteringen i orden :) Lækre sager du har på ønskesedlen.

    SvarSlet
  4. Uha jeg synes også det er svært at finde balancen mellem køb af nips og køb af mere vigtige ting. Man har brug for selvforkælelse engang imellem, selvom listen over nødvendige ting også er lang. Vi har foreksempel hårdt brug for nye gryder - men hallo! Hvem gider bruge penge på gryder når man kan købe SÅ meget fint nips fra ønskelisten istedetfor ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...