mandag den 21. januar 2013

Ren råhygge ...

Tingene går stadig ikke så stærkt herhjemme, men det bliver da bestemt bedre. Men en ting er der altid plads til nemlig råhygge med familien. Og det var bestemt også hvad denne weekend stod på.

Vi har sovet længe (og ja jeg mener længe - 8.45, det sker ikke så tit at klokken bliver mere end 7.30), ikke haft nogen planer, gået rundt i nattøj og morgenhår.

Og når man nu er i fuld gang med at hygge, så kan man jo lige så godt tilføje lidt hjemmebag ala fastelavnsboller og hindbærsnitter for at fuldende weekenden :-)

 Tøsebarnet elsker at bage - og ikke mindst dekorere kager



Lækkert ser det ud og lige så lækkert smagte det. Jeg burde altså bruge lidt mere tid på at bage, for det er jo egentlig meget hyggeligt når man først er igang :-)
Håber at i andre også har haft en skøn weekend.

8 kommentarer:

  1. åh - jeg æææælsker fastelavnsboller :)de ser superlækre ud :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare lækkert ud!
    Må også snart igang med at bage fastelavnsboller :-)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Mums det ser lækkert ud! :-D
    Har engang lavet sådan nogle lukkede fastelavnsboller, men fyldet flød ud.. Hvad har du puttet i og har du gjort noget særligt for at undgå, at fyldet ligger på bagepladen i stedet for at blive inde i bollen?

    ..... du skal i øvrigt ikke høre for det, hvis du deler opskriften på bollerne. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er creme i bollerne. Og havde slet ikke problemer med fyldet. Jeg trillede hver dejklump til en bolle og rullede den ud som en pandekage med kagerullen - lagde cremen på midten ug foldede siderne godt ind over hinanden. Satte dem på bagepladen med folderne nedad :-)

      Begge opskrifter er fra Amo kogebøgerne (dem derkan købes i bla. Bilka til omkring 30,-)

      Slet
  4. Gemmer du ik lige lidt til fredag ?? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har en ekstra pose fastelavnsboller i fryseren - dem kan vi da godt lune i ovnen :-)

      Slet
  5. Nåårhhhh hindbærsnitter! Min absolut yndlingskage!!!!

    SvarSlet
  6. Åhr det ser lækkert ud! Jeg er VILD med hindbærsnitter.. Mums..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...