mandag den 3. september 2012

Make over ...

... af et par gamle stole.

Min mand knokler der ud af mens homonkvinden hunser :-) Har har nemlig brugt de sidste 2 weekender på at lave børneværelse til næste ankomne.

Men han har også haft gang i spraydåserne - adskillige ting har fået en make over, men det kommer løbende som jeg har fået taget billeder.

I første omgang er det disse stole der stod for tur.






Så kan kreadamerne også komme til at sidde ned i aften :-) To af stolene skal ind i krearummet, og en skal ovenpå til et gammelt bord og den sidste er bare ekstra - endnu.

Stolene var alle mørkegrønne før - så synes bestemt de er meget kønnere nu. De bliver prikken over i´et i krearummet, som faktisk er flyttet og lavet meget anderledes end tidligere vist. Men billeder kommer snart.


9 kommentarer:

  1. Hold op hvor er de blevet flotte.
    - er det nok kun at give dem 1 gang?
    Og hvorfor noget maling bruger du (eller han:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaha--- hvor meget maling går der til en stol?
      De er dælme seje..

      Slet
    2. Malingen der er brugt hedder Montana Gold, og kan klart anbefales, den dækker fantastisk og er bruger venlig. Findes i et hav af farver til billige penge.

      Stolene har fået 2 lag da de var grønne og ikke er grundet først :-) Men han har også malet en hvid tremmeseng og den har kun fået et lagt.

      Der er brugt en dåse til hver stol :-)
      Mvh Tina

      Slet
  2. Ja han kan bare ham Ivan... Det ser sku godt ud... Jeg vil gerne bestille tid til mine trip trap stole. Hos maleren. Hehe hilsen Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde
      Du kommer bare - kan han da sagtens klare :-)

      Slet
  3. Super flotte farver. Har selv tænkt på at give mine gamle stole en tur... men...

    SvarSlet
  4. hvor er de fede, glæder mig til at se resten

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare super flotte :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...