onsdag den 22. august 2012

Labels ...

... eller bare et forsøg på det. Jeg har siddet her og leget lidt med diverse programmer på computeren. Egentligt ikke noget jeg før har brugt tid på - men blev lidt inspireret af alle de fine labels der suser rundt her i blogland.

Jeg er jo ikke meget til en bestemt skabelon, vil helst have det hele så personligt som overhovedet muligt og samtidig vil jeg også gerne lave det hele selv (til tider en helt umulig kombination). Men til resultatet:


Ind til videre er de dog kun printet på almindelig kopipapir, da jeg stadig leger - de kunne jo også være runde eller en helt anden form .... men de passer nu ret godt til bloggen.

Hvad synes i - er de personlige nok?
(i må lige bære over med billedkvaliteten, da de har været en tur i scanneren - der er helt klare og tydelige i virkeligheden).



6 kommentarer:

  1. De er bare super flotte :) og meget personlige

    SvarSlet
  2. De er fine, jeg kan rigtig godt lide den gul med lille skrift, den er lige dig, synes jeg ...
    Også tillykke med den lille ny der er på vej ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange Tak - den gule er bestemt også en af favoritterne :-)

      Slet
  3. Jeg synes de er vildt fede alle sammen,hver og en. Hvilke programmer har du brugt ?

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker - til dem ovenfor er der kun brugt programmet Pages (lignende works, tror jeg det hedder) til Mac

      Slet
    2. Okay.. det kender jeg ikke.. De er virklig flotte !

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...