mandag den 13. august 2012

Feriehækling ...

... Ferien er slut og jeg er igen tilbage efter 14 dages total fravær.

Vi har haft en fantastisk ferie og virkelig nydt hvert et sekund. Men det er nu også skønt at komme hjem igen - tilbage til alle mine elskede ting, heriblandt garn, stof og symaskine.

Lige inden ferien startede jeg op på et yderst farverigt projekt - og der er da også blevet hæklet lidt videre på det i løbet af ferien. Det er ikke helt færdigt endnu (men snart - forhåbentligt), så det endelige resultat må i vente lidt på ... men en smagsprøve kan i godt få.


Jeg er så glad for resultatet ind til videre, og glæder mig som et lille barn til jeg er færdig. Kan i gætte hvad det er jeg har gang i?

5 kommentarer:

  1. Det er rigtig flot, glade farver :) mon det er et tæppe til den kommende baby? :)

    SvarSlet
  2. Det ser super flot ud nærmest helt regnbue agtigt.

    SvarSlet
  3. Jeg gætter også på et tæppe til den kommende baby - måske et barnevognstæppe.

    SvarSlet
  4. Vidunderlige farver!
    Min første tanke var også et babytæppe, så mon ikke????

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...