mandag den 5. marts 2012

String lysestage

... originalen er fra Ferm Living, men denne er fra min mand.

Har egentlig aldrig rigtig bemærket originalen, men da jeg så dette indlæg hos Betine kom misundelsen. Så med et par fif fra Betine, blev min mand sat på opgaven - jeg synes han klarede det rigtig godt (endnu engang), se selv:




Hvad synes i, er det ikke helt godt klaret?

Må hellere lige huske at skrive at det altså er mig der har malet - der tror jeg faktisk han står af. I aften står den på kreahygge med tøserne, så mon ikke jeg lige burde lave lidt praktisk inden :-)

15 kommentarer:

  1. Den er rigtig flot - han er da ret god til det :)

    SvarSlet
  2. Wauw den er jo flottere end originalen fra Ferm..

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange Tak - jeg er også rigtig glad for resultatet

      Slet
  3. Årh, hvor er den blevet fin! :) Jeg vil også...
    Kh Line

    SvarSlet
  4. Det er en flot stage, laver din mand selv de store kugler? Lykke

    SvarSlet
  5. Ja det har han, det er så praktisk med en tømrer

    SvarSlet
  6. Me like - ønsker mig - VIL HAVE :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er den altså skøn. Laver du dem på bestilling?? Skriv evt til mig Lisa.lindgren@live.dk

    Hilsner fra Lisa

    SvarSlet
  8. Hvor den flot. Jeg har også lavet en efter at have set Betones indlæg. De store kugler købte jeg i Panduro. Du kan se min udgave i et indlæg på min blog :)

    SvarSlet
  9. Laves den mon på bestilling? :-)
    Kh Michelle

    SvarSlet
  10. Hvor er den blevet fin :)

    Hvor har du købt de der sølvdimser til lysene henne?

    Kh. Betine

    SvarSlet
    Svar
    1. De kan købes i Panduro - tror det er 10 stk for 35 kr.
      Mvh Tina

      Slet
  11. Hej
    Hvor er din stage super fin. Jeg er intresseret i at høre om du laver en på betilling. Skriv evt. til mig på jrikke@jubii.dk
    mvh Rikke

    SvarSlet
  12. Ej hvor er den dog bare super fed! Vi sælger den fra ferm living, men den her er da mindst ligeså cool - wow! :-)

    Godt gået!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...