lørdag den 12. november 2011

Pakker

Her i løbet af den sidste uge er der landet flere pakker i min postkasse. Den første pakke var en del af pakkelegen jeg deltog i tidligere. Det er Rikke der har sendt mig en rigtig lækker pakke.


I pakken var der den sødeste hund, pung, pandebånd, små stjerner, store stjerner og søde Rikke havde også lavet to pakker til tøsebarnet - pandebånd og 3 stk pixibøger. Tusind tak Rikke, det var en super lækker gave.

Jeg har også været så heldig at vinde 2 stk Give Away på samme dag - og mig som bare ikke har noget held - hvor heldig kan man så være på samme dag.

Den første af dem er denne løve, som jeg vandt her hos Iben. Vi elsker den og tøsebarnet har erobret den, så nu sover den dejligt i hendes seng.
 Rigtig god lørdag til jer alle. For mit vedkommende går turen i dag til Blåvand, hvor der skal laves lys til alle juledekorationerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...