mandag den 5. september 2011

Jeg er så glad for min nye ...

... symaskine. Det er min lidt forsinkede fødselsdagsgave fra min over dejlige mand (han kalder det bestikkelse - for hvad, vides ikke præcist). Jeg skulle jo lige bestemme mig for hvad det skulle være for en. Jeg har valgt denne lækre sag:


Jeg elsker den allerede og har faktisk ikke engang fået sat strømstikket i endnu. Jeg har ikke rigtig tid her til aften, så har besluttet at vente til i morgen hvor jeg har fri. Så må vi jo se om jeg overhovedet kan få gang i denne yderst tekniske sag af en symaskine.

Jeg håber på det bestemte - men skal nok lave en opdatering på om jeg også elsker den i morgen.
Det kan vel ikke blive værre end en gammel tingest fra Bilka, til omkring 600 kr. Købt inden jeg startede med at sy, og dens eneste formål var at lægge mandens arbejdsbukser op.
Vi snakkes ved i morgen.

1 kommentar:

  1. Hej Tina!
    Tak for din besked på min blog. Dejligt du vil være med i vores kreaklub:-) Du hører nærmere.
    Kh Christina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...