tirsdag den 2. august 2011

Sammestød med blind murer

I den første uge af vores sommerferie, var jeg så uheldig at møde en blind murer (forklaring følger). Dette resulterede i en del buler og ridser i min kære bil. Jeg havde lige forladt en parkeringsplads og da jeg så skal til at kører videre ud på vejen, bliver min bil og jeg angrebet af en ladbil. Bag rettet i den omtalte bil sad en murer. Han stiger ud af bilen og kigger underligt på mig - hvorefter han siger "jeg så dig slet ikke, men det er faktisk også 3 gang inden for de sidste par måneder", hvad f..... sker der lige for det. Manden burde måske lige få synet tjekket eller lære at bruge sidespejlene. Det er det så ikke bedre at jeg rent faktisk nåede at dytte af ham - men uden reaktion. Det tog ham også lidt tid at opdage at han holdte godt inde i min stakkels bil, for han blev da ved med at bakke, må da også indrømme at jeg fik lidt sved på panden da bilen begyndte at lette fra jorden. Da stoppede han så også. Resultatet er dette:




Bilen kunne køre, og trods den enorme bule i døren ved håndtaget, kan døren stadig åbne og lukke. Det trælse uheld fik ikke lov at ødelægge vores ferie, så bilen rammer ikke værkstedet før søndag aften. Hvorefter jeg så må vente til den igen er køre klar. I sådan en situation bliver man glad for mandens reserve bil.

Håber i andre er sluppet uden om lignende uheld og har nydt jeres ferie lige så meget som vi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...