søndag den 17. juli 2011

Lidt flere projekter er klaret

Der kan nu steges lidt flere projekter af listen, hold da op hvor det går der ud af. Mit eneste problem er så bare at hver gang jeg får streget et par stykker eller tre, så har jeg allerede fundet syv nye. Det er en ond cirkel, og skyder da også hele skylden på blogland.


Jeg har endelig fået lavet en ny og lækker taske til mig selv af lidt retro stof, og jeg elsker den allerede. Den er dejlig stor og rummelig hvilket altid er meget nyttigt når der lige skal være plads til en ble og lidt af tøsebarnets legetøj, ved ikke helt hvorfor, men på mystisk vis ender der altid noget i min taske.

Tøsebarnets bord har fået en omgang lilla maling og noget skønt tapet. Det var bare brunt tidligere. Jeg er rigtig godt tilfreds med resultatet. Jeg har valgt tapetet og manden har valgt og købt malingen. Tapetet er fra Eijffinger og købt på den lokale Trælasten.


Denne taburet som i et tidligere indlæg var rød, er blevet male med en lys lilla. Den skal bruges ved arbejdsbordet i min systue, sammen med den anden jeg har - den er blå. 

Sommerferien har været motivation her hjemme hos mig, der skulle ordnes så meget som muligt inden sommerferien, så vi bare kan hygge, slappe af og nyde hinanden. Hvad er motivation hos dig?

2 kommentarer:

  1. Sikke en god ide med tapet på bordpladen og en matchende farve. Det er rigtig flot. Faktisk har jeg en hel væg i stuen med det lilla tapet. Elsker bare den væg.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Jeg synes også tapetet er fantastisk, selv jeg egentlig ikke er så vild med lilla. Men det pynter med lidt flere forskellige farver i stuen, så er rigtig glad for resultatet.
    Mvh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...