fredag den 17. juni 2011

To Do

I går lidt sent opdagede jeg denne sjove ide hos westmose. Det handler om at få lavet nogle af de ting, vi kun tænker på - vores to-do lister. Min(e) to-do lister er vist ved at være oppe på 3 A4 sider, så der er bestemt ingen tvivl om at jeg bliver nød til at deltage.

Ugens Projekter:


Projekt 1: Dette skulle faktisk gerne komme til at lige en kort jakke, men nu har den efterhånden snart lagt sådan her i en måneds til - og mangler den faktisk. Så nu skal det være!


Projekt 2: Det er ved at være lidt tid siden jeg købte forskellige stoffer bl.a. dem ovenfor, som skulle bruges til sommerbukser til tøsebarnet. Men som du kan se ligger stoffet stadig på bordet og ligner bestemt ikke sommerbukser. Jeg ville blive rigtig glad hvis jeg da om ik andet så bare fik startet, de skulle jo faktisk gerne bruges inden vinter.

Så god fornøjelse til alle jer andre der deltager.

1 kommentar:

  1. Gode projekter og som du selv skriver det skal jo også være NU især med sommerbukserne :-)

    Fedt du vil være med - god arbejdslyst.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...